Νέα & Ανακοινώσεις

Η Ελλάδα 14η στο κόσμο στην διεθνή επιρροή έρευνας στη θεματική περιοχή e-Learning σύμφωνα με τον δείκτη Scimago Journal & Country Rank.

Η Ελλάδα βρίσκεται στην 14η θέση στο κόσμο (και 6η στην Ευρωπαϊκή Ένωση) στην διεθνή επιρροή έρευνας στη θεματική περιοχή e–Learning σύμφωνα με τον δείκτη Scimago Journal & Country Rank για την περίοδο 1996-2016. Ο δείκτης αυτός υπολογίζει το σύνολο των ετεροαναφορών, σταθμισμένων με την φήμη των περιοδικών που δημοσιεύονται,

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ »

Σημαντική η ελληνική συμμετοχή στο Διεθνές Συνέδριο 17th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies της ΙΕΕΕ Computer Society. Δύο από τα τρία Βραβεία Καλύτερης Εργασίας σε Έλληνες Ερευνητές.

Το εξαιρετικό επίπεδο της έρευνας που πραγματοποιείται στο πεδίο της Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας από έλληνες ερευνητές και ελληνίδες ερευνήτριες, επιβεβαιώθηκε για μια ακόμη φορά από την μεγάλη συμμετοχή ελληνικών ερευνητικών ομάδων στο 17th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT17). Το ICALT είναι το σημαντικότερο διεθνές συνέδριο της ΙΕΕΕ Computer

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ »

EXTENDED SUBMISSION DEADLINE: 3.2.17 – 17th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies – ICALT2017,July 3-7, 2017, Timisoara, Romania, Track 15: Augmented Reality and Virtual Worlds in Education and Training

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ: 3 Φεβρουαρίου 2017 ICALT2017, Track 15: Augmented Reality and Virtual Worlds in Education and Training July 3-7, 2017, Timisoara, Romania, http://icalt.elearning.upt.ro Track Program Chairs Tassos A. Mikropoulos, University of Ioannina, Greece (amikrop@uoi.gr) [Co-coordinator] Ignacio Aedo, Universidad Carlos III de Madrid, Spain (aedo@ia.uc3m.es) Christian Gütl, Graz University of Technology, Austria (guetl@tugraz.at) Morris S.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ »

Εκδόσεις

Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση Themes in Science and Technology Education 2017 – Research on e-Learning and ICT in Education 2014 – Research on e-Learning and ICT in Education 2012 – Research on e-Learning and ICT in Education

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ »