ETPE

Σημαντική η ελληνική συμμετοχή στο Διεθνές Συνέδριο 17th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies της ΙΕΕΕ Computer Society. Δύο από τα τρία Βραβεία Καλύτερης Εργασίας σε Έλληνες Ερευνητές.

SHARE
129 0
Σημαντική η ελληνική συμμετοχή στο Διεθνές Συνέδριο 17th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies της ΙΕΕΕ Computer Society. Δύο από τα τρία Βραβεία Καλύτερης Εργασίας σε Έλληνες Ερευνητές.

Το εξαιρετικό επίπεδο της έρευνας που πραγματοποιείται στο πεδίο της Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας από έλληνες ερευνητές και ελληνίδες ερευνήτριες, επιβεβαιώθηκε για μια ακόμη φορά από την μεγάλη συμμετοχή ελληνικών ερευνητικών ομάδων στο 17th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT17). Το ICALT είναι το σημαντικότερο διεθνές συνέδριο της ΙΕΕΕ Computer Society, του μεγαλύτερου διεθνούς επιστημονικού οργανισμού στην Πληροφορική, στο πεδίο των Εκπαιδευτικών Τεχνολογιών.

 

Εφέτος στο ICALT2017 που πραγματοποιήθηκε στις αρχές Ιουλίου, παρουσιάστηκαν 12 εργασίες από έλληνες ερευνητές και ελληνίδες ερευνήτριες:

  1. Enhancing student digital skills: Adopting an ecosystemic School Analytics approach
    Stylianos Sergis, Demetrios Sampson and Michail Giannakos
  2. Learning with Drones: flying windows for classroom virtual field trips
    George Palaigeorgiou, George Malandrakis and Christine Tsolopani
  3. FingerTrips: Learning Geography through Tangible Finger Trips into 3d Augmented Maps
    George Palaigeorgiou and Anastasios Karakostas
  4. A comparison between Oculus Rift and a low-cost smartphone VR Headset: Immersive user experience and learning outcome
    Nikiforos Papachristos, Ioannis Vrellis and Tassos Mikropoulos
  5. Science Education and Augmented Reality content: The case of the Water Circle
    Tharrenos Bratitsis, Penelope Bardanika and Michalis Ioannou
  6. Teaching the notion of Speed in Kindergarten using the Sphero SPRK robot
    Michalis Ioannou and Tharrenos Bratitsis
  7. Student modeling in real-time during self-assessment using stream mining techniques
    Zacharoula Papamitsiou and Anastasios Economides
  8. A Method for Thematic and Structural Visualization of Academic Content
    Alexander Amigud, Thanasis Daradoumis, Joan Arnedo-Moreno and Ana-Elena Guerrero-Roldan
  9. Digital storytelling as a framework for inquiry-based museum learning
    Zoi Tsiviltidou and Giasemi Vavoula
  10. An Exploratory Study on the Influence of Cognitive and Affective Characteristics in Programming-Based Making Activities
    Ilias Pappas, Sofia Papavlasopoulou, Michail Giannakos and Demetrios Sampson
  11. Building Adaptive Tutoring Model using Artificial Neural Networks and Reinforcement Learning
    Francesco Orciuoli, Giuseppe Fenza and Demetrios G. Samspon
  12. Scaffolding Project-Based Learning of Computer Programming in an Online Learning Environment
    Jun Peng, Minhong Wang and Demetrios Sampson

 

Επιπλέον, Έλληνες Ερευνητές έλαβαν 2 από τα 3 Βραβεία Καλύτερης Εργασίας στο ICALT2017.

Ο Δρ. Στυλιανός Σέργης, διδάκτορας του Τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς (Ιούλιος 2017) με συν-συγγραφείς τον επιβλέποντα καθηγητή του Δημήτριο Σάμψων (Πανεπιστήμιο Πειραιώς και Curtin University) και τον Αναπληρωτή Καθηγητή Μιχάλη Γιαννακό (Norwegian University of Science and Technology), για την εργασία “Enhancing student digital skills: Adopting an ecosystemic school analytics approach”.

Ο Δρ. Γιώργος Παλαιγεωργίου, Λέκτορας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, με συν-συγγραφείς τους Γιώργο Μαλανδράκη και την Χριστίνα Τσολοπάνη, για την εργασία “Learning with Drones: flying windows for classroom virtual field trips”.

Οι εργασίες αυτές βαθμολογήθηκαν με την υψηλότερη βαθμολογία, ανάμεσα σε περίπου 300 υποβληθείσες εργασίες, από τους κριτές του συνεδρίου.

PASSWORD RESET

ΕΙΣΟΔΟΣ ΜΕΛΟΥΣ