ETPE

Αρχική Συνέδριο


Πρακτικά συνεδρίων


Επιστροφή στη λίστα συνεδρίων

5ο Συνέδριο Διδακτική της Πληροφορικής

Στοιχεία συνεδρίου

Αθήνα, 09/04/2010 - 11/04/2010
http://hermes2.di.uoa.gr:8080/didinf5//
64 άρθρα


Εισηγήσεις

DIDINFO5cover_Contents
Γρηγοριάδου, Μ., Γόγουλου, Α., Γουλή, Ε.
Περίληψη | PDF (3817.7Kb) | 461 ανακτήσεις

Eπιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής: ποια είναι τα επόμενα βήματα;
Γρηγοριάδου, Μ., Δαγδιλέλης, Β., Ζαγούρας, Χ., Κόμης, Β., Τζιμογιάννης, Α.
Περίληψη | PDF (95.1Kb) | 264 ανακτήσεις

High School CS Teacher Preparation: Key Elements, Structure and Challenges
Hazzan, O.
Περίληψη | PDF (68.5Kb) | 200 ανακτήσεις

Lesson Management and Authoring tool (LMA tool) Ένα Εργαλείο για Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Περιεχομένου από μη Έμπειρους Χρήστες
Δαμιανάκης, Α., Τσαδήμα, Α.
Περίληψη | PDF (282.9Kb) | 231 ανακτήσεις

Promoting Creativity in Computing Education
Sutinen, Ε.
Περίληψη | PDF (76.7Kb) | 171 ανακτήσεις

Tα Βιβλία της Πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια Επαγγελματική Εκπαίδευση (ΕΠΑ.Λ.)
Αναγνώστου, Π., Grigorof, Α., Μπατσωλάκη, Μ.
Περίληψη | PDF (217.7Kb) | 200 ανακτήσεις

Αλληλεπίδραση πρότερης γνώσης και κατανόησης δομημένου κειμένου Πληροφορικής
Τσαγκάνου, Γ., Γρηγοριάδου, Μ.
Περίληψη | PDF (383.7Kb) | 180 ανακτήσεις

Ανάπτυξη Διαδραστικής Εφαρμογής για τη Διδασκαλία του Προγραμματισμού στο Δημοτικό με Χρήση του Προγράμματος Scratch, βασισμένη σε Rubrics Αξιολόγησης και Αυτο-αξιολόγησης
Κοσμοπούλου, Ι., Φλώρου, Χ., Μπαγιάτη, Α., Χούστης, Η.
Περίληψη | PDF (401.3Kb) | 10409 ανακτήσεις

Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, Μάθημα Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Γενικού Λυκείου Παρελθόν, Παρόν, Μέλλον
Ιωαννίδης, Ν., Κοίλιας, Χ., Κανίδης, Ε., Δουκάκης, Σ., Πατριαρχέας, Κ.
Περίληψη | PDF (149.4Kb) | 1119 ανακτήσεις

Αναπτύσσοντας και Αξιολογώντας Εκπαιδευτικό Υλικό που βασίζεται στο ECLiP για Εισαγωγικά Μαθήματα Προγραμματισμού
Γρηγοριάδου, Μ., Βεργίνης, Η., Γόγουλου, Α.
Περίληψη | PDF (434.7Kb) | 266 ανακτήσεις

Αξιολόγηση των εξετάσεων του μαθήματος "Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον" στις Πανελλαδικές Εξετάσεις των ετών 2002-2009
Κανίδης, Ε.
Περίληψη | PDF (300.9Kb) | 418 ανακτήσεις

Αξιοποίηση διαδικτυακών υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης στην ελληνική εκπαίδευση
Γλέζου, Κ., Γρηγοριάδου, Μ., Κωνσταντίνου, Ν.
Περίληψη | PDF (727.1Kb) | 817 ανακτήσεις

Αξιοποίηση του Scratch στο πλαίσιο της εκπόνησης ομαδικών εργασιών στο μάθημα της Πληροφορικής της Γ' Γυμνασίου
Μαυρουδή, Ε.
Περίληψη | PDF (128.1Kb) | 246 ανακτήσεις

Αξιοποιώντας τις Ιστοεξερευνήσεις στο μάθημα Εφαρμογές Υπολογιστών
Γόγουλου, Α., Γουλή, Ε.
Περίληψη | PDF (647.4Kb) | 292 ανακτήσεις

Αποσφαλμάτωση με το Scratch
Νικολός, Δ., Κόμης, Β.
Περίληψη | PDF (251.7Kb) | 399 ανακτήσεις

Αποτύπωση Απόψεων Μαθητών και Έλεγχος Επίδρασης στην Επίδοση τους από τη Χρήση Διαδικτυακού Εργαλείου Αξιολόγησης
Φιλιππίδης, Σ.
Περίληψη | PDF (233.1Kb) | 194 ανακτήσεις

Διδακτική Αλγορίθμων και Συνεργατικό Περιβάλλον Μάθησης: Μελέτες και συμπεράσματα
Βογιατζάκη, Ε., Αβούρης, Ν.
Περίληψη | PDF (356.9Kb) | 192 ανακτήσεις

Διδασκαλία Μαθημάτων Τεχνικών Ειδικοτήτων με τη Χρήση Η/Υ
Πλαγεράς, Α.
Περίληψη | PDF (212.8Kb) | 276 ανακτήσεις

Διδασκαλία Πληροφορικής Γυμνασίου με Δημοσίευση Υποστηρικτικού Υλικού στο Διαδίκτυο. Η Παιδαγωγική Διάσταση
Τσαγκατάκης, Α., Ζωγόπουλος, Ε.
Περίληψη | PDF (345.8Kb) | 298 ανακτήσεις

Διερεύνηση της Οικοδόμησης Γνώσης σχετικά με το Υλικό του Η/Υ από μαθητές της Β΄ Γυμνασίου με τη βοήθεια Εκπαιδευτικού Λογισμικού, του Διαδικτύου και Εφαρμογών Γραφείου
Λιόβας, Δ., Πολίτης, Π., Κόλλιας, Β.
Περίληψη | PDF (281.6Kb) | 237 ανακτήσεις

Εκπαιδευτικά περιβάλλοντα για τη διδασκαλία παράλληλης κατανεμημένης επεξεργασίας: μια επισκόπηση
Δελησταύρου, Κ.Τ., Μαργαρίτης, Κ.Γ.
Περίληψη | PDF (216Kb) | 181 ανακτήσεις

Εκπαιδευτική αξιοποίηση συστημάτων ρομποτικής
Φράγκου, Σ., Παπανικολάου, Κ.
Περίληψη | PDF (152.9Kb) | 236 ανακτήσεις

Ένα παιχνίδι σε υπολογιστή για τη μάθηση στοιχειωδών αρχών του δυαδικού συστήματος από αρχάριους
Κορδάκη, Μ., Σικινιότης, Σ., Κάπρος, Χ.
Περίληψη | PDF (276Kb) | 197 ανακτήσεις

Επίδραση της Μορφής των Ερωτήσεων στην Αξιολόγηση της Κατανόησης Κειμένου Πληροφορικής
Γασπαρινάτου, Α., Γρηγοριάδου, Μ.
Περίληψη | PDF (272.3Kb) | 183 ανακτήσεις

Επίλυση Προβλήματος σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον από Παιδιά Προσχολικής Ηλικίας
Φεσάκης, Γ., Γουλή, Ε., Μαυρουδή, Ε.
Περίληψη | PDF (660.2Kb) | 311 ανακτήσεις

Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής: Χαρακτηριστικά και Προτιμήσεις
Μπέλλου, Ι., Λαδιάς, Τ., Μικρόπουλος, Τ.Α.
Περίληψη | PDF (342.7Kb) | 729 ανακτήσεις

Εφαρμογές του SCRATCH στη διδασκαλία της Πληροφορικής
Φεσάκης, Γ., Καράκιζα, Τ., Γουλή, Ε., Γλέζου, Κ., Γόγουλου, Α.
Περίληψη | PDF (155.1Kb) | 358 ανακτήσεις

Εφαρμογή του διδακτικού μικρόκοσμου Scratch σε μαθητές Γ΄ Τάξης Δημοτικού
Κοσμοπούλου, Ι., Φλώρου, Χ., Μπαγιάτη, Α., Χούστης, Η.
Περίληψη | PDF (298.6Kb) | 367 ανακτήσεις

Η Διδασκαλία της Έννοιας της Διαδικασίας με Χρήση του Ρομπότ Karel σε Μαθητές Γυμνασίου: μια μελέτη περίπτωσης
Ξυνόγαλος, Σ.
Περίληψη | PDF (313.3Kb) | 211 ανακτήσεις

Η Διδασκαλία της Πληροφορικής Υγείας στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση: Προσεγγίσεις, Τάσεις και Προοπτικές
Σταμούλη, Μ.Α., Μπαλής, Χ., Αποστολάκης, Ι.
Περίληψη | PDF (305.8Kb) | 269 ανακτήσεις

Η διδασκαλία των μαθημάτων Πληροφορικής στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΑΤΕΙ Πάτρας και οι απόψεις των σπουδαστών για τη συμβολή τους στην επαγγελματική τους αποκατάσταση
Περδικούρη, Κ., Γεωργιάδης, Δ.
Περίληψη | PDF (388.4Kb) | 183 ανακτήσεις

Η Επεξεργασία Κειμένου ως Γνωστικό Αντικείμενο: Ένα εκπαιδευτικό σενάριο για τη διαχείριση πινάκων
Μπαγιαμπού, Μ.
Περίληψη | PDF (190.9Kb) | 241 ανακτήσεις

Η Νεφο-Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Χριστοπούλου, Ε., Ρίγγας, Δ.
Περίληψη | PDF (339.2Kb) | 316 ανακτήσεις

Μαθαίνοντας Έξω από την Τάξη
Ρίγγας, Δ., Χριστοπούλου, Ε.
Περίληψη | PDF (204.8Kb) | 249 ανακτήσεις

Μαθήματα αλγοριθμικής σκέψης στη Γ’ Λυκείου, με χρήση του Scratch: Μια πρόταση για τη διδασκαλία της δομής επιλογής
Χασανίδης, Δ., Μπρατίτσης, Θ.
Περίληψη | PDF (880.4Kb) | 548 ανακτήσεις

Μεθοδολογία Μετατροπής ενός Τμήματος Αλγορίθμου που χρησιμοποιεί την Εντολή Όσο … επανάλαβε σε Ισοδύναμη Μορφή χρησιμοποιώντας την Εντολή Για … από… μέχρι ... με_βήμα …
Δρίμτζιας, Β.
Περίληψη | PDF (174Kb) | 10363 ανακτήσεις

Μελέτη Αξιολόγησης Εναλλακτικής Επιμορφωτικής Προσέγγισης Εισαγωγής στον Προγραμματισμό σε Logo
Γλέζου, Κ., Γρηγοριάδου, Μ.
Περίληψη | PDF (469.1Kb) | 222 ανακτήσεις

Μελέτη στρατηγικών αναζήτησης πληροφορίας στο Διαδίκτυο
Παρίση, Μ., Τσέλιος, Ν., Κόμης, Β.
Περίληψη | PDF (273.7Kb) | 220 ανακτήσεις

Μελέτη των αναπαραστάσεων μαθητών της Γ’ Λυκείου για την έννοια του πίνακα χρησιμοποιώντας την ταξινομία SOLO
Βραχνός, Ε., Τζιμογιάννης, Α.
Περίληψη | PDF (270.7Kb) | 205 ανακτήσεις

Μια διδακτική πρόταση για τη γλώσσα προγραμματισμού Scratch
Νικολός, Δ., Κόμης, Β.
Περίληψη | PDF (345.5Kb) | 471 ανακτήσεις

Μια εναλλακτική πρόταση με τη βοήθεια σχεδίασης ηλεκτρονικών παιχνιδιών στη διδασκαλία του μαθήματος Πολυμέσα-Δίκτυα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Γιαννακάς, Φ.
Περίληψη | PDF (876.6Kb) | 183 ανακτήσεις

Μία Πρόταση Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών: ‘Πρόσωπο με Πρόσωπο’, από Απόσταση ή Δημιουργική Σύνθεση των Δύο;
Μαλλιάρα, Π., Παπανικολάου, Κ.
Περίληψη | PDF (308Kb) | 6796 ανακτήσεις

Μοντέλο Εκπαιδευόμενου ως εργαλείο αναστοχασμού για μαθητές Γυμνασίου
Παπανικολάου, Κ., Τζελέπη, Μ.
Περίληψη | PDF (535.1Kb) | 202 ανακτήσεις

Ο ρόλος της τρισδιάστατης Ψηφιακής Μοντελοποίησης στη διδασκαλία του Προγραμματισμού: υλοποιώντας ένα μοντέλο του DNA – μια διαθεματική προσέγγιση
Ρεπαντής, Β., Κοντοσταυλάκη, Δ.
Περίληψη | PDF (473.2Kb) | 195 ανακτήσεις

Οι μαθητές συνεργάζονται και «Ρίχνουν τη μάσκα του Διαδικτύου»
Γώγουλος, Γ.
Περίληψη | PDF (302.5Kb) | 205 ανακτήσεις

Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση: Διείσδυση, αποδοχή και προβληματισμοί
Μπρατίτσης, Θ.
Περίληψη | PDF (202.5Kb) | 410 ανακτήσεις

Παιδαγωγικές πεποιθήσεις και στάσεις των καθηγητών Πληροφορικής
Φεσάκης, Γ., Καράκιζα, Τ.
Περίληψη | PDF (311.3Kb) | 522 ανακτήσεις

Παίζω και Μαθαίνω για τη Δυαδική Κωδικοποίηση: μια Μελέτη Περίπτωσης στο Δημοτικό Σχολείο
Κορδάκη, Μ.
Περίληψη | PDF (659.3Kb) | 190 ανακτήσεις

Πιστοποίηση Εκπαιδευτικών σε Γνώσεις και Δεξιότητες Πληροφορικής: Προκαταρκτική έρευνα
Χριστακούδης, Χ., Ανδρουλάκης, Γ., Ζαγούρας, Χ.
Περίληψη | PDF (334.4Kb) | 231 ανακτήσεις

Προτάσεις Διδακτικών Πρακτικών για τη Διαχείριση του Γνωστικού Φόρτου στη Μάθηση της Σχεδίασης με Βάση τον Υπολογιστή
Παλιόκας, Ι.
Περίληψη | PDF (297.5Kb) | 250 ανακτήσεις

Πρόταση για τη Διδασκαλία της Δομής Επανάληψης «Όσο»
Σκυλογιάννης, Θ., Στέργου, Σ.
Περίληψη | PDF (219.9Kb) | 275 ανακτήσεις

Πρόταση Εκπαιδευτικού Σεναρίου για την Παιδαγωγική Αξιοποίηση του Προγραμματιστικού Περιβάλλοντος Scratch Δημιουργία κόμικς με θέμα: Καθημερινή ζωή και Αλγοριθμική «Η Αλγοριθμική στο Μετρό»
Αράπογλου, Α.
Περίληψη | PDF (227.9Kb) | 431 ανακτήσεις

Ρομποτικές κατασκευές μαθητών δημοτικού: μια ανάλυση με βάση τη Θεωρία της Δραστηριότητας
Τσοβόλας, Σ., Κόμης, Β.
Περίληψη | PDF (759.7Kb) | 269 ανακτήσεις

Ρομποτικός βραχίονας με χρήση του μικροελεγκτή Basic Stamp της Parallax και εκπαιδευτικές δραστηριότητες
Γιαννακόπουλος, Ν.
Περίληψη | PDF (608.3Kb) | 262 ανακτήσεις

Σημασιολογική Ανάλυση Κειμένων Πληροφορικής Βασισμένη σε Γνωστικό Μοντέλο Κατανόησης Κειμένου με Χρήση Εννοιολογικής Χαρτογράφησης
Μπλίτσας, Π., Γρηγοριάδου, Μ., Σπανός, Ι.
Περίληψη | PDF (601.9Kb) | 379 ανακτήσεις

Συγκριτική Μελέτη των Εκπαιδευτικών Προγραμματιστικών Περιβαλλόντων BlueJ & jGRASP
Σατρατζέμη, Μ., Ξυνόγαλος, Σ.
Περίληψη | PDF (683.4Kb) | 217 ανακτήσεις

Συνθετικά μοντέλα στην κατανόηση της μεταβλητής και της εντολής απόδοσης τιμής στον Προγραμματισμό
Δουκάκης, Δ., Γρηγοριάδου, Μ.
Περίληψη | PDF (228.5Kb) | 230 ανακτήσεις

Συνθετική Εργασία Μεταπτυχιακών Φοιτητών Πληροφορικής σε Υπολογιστικά Σημασιολογικά Λεξικά στα πλαίσια του μαθήματος «Υπολογιστική Γλωσσολογία»
Μπλίτσας, Π., Γρηγοριάδου, Μ.
Περίληψη | PDF (577.4Kb) | 271 ανακτήσεις

Σχεδιάζοντας δραστηριότητες ρομποτικής για μαθητές Γυμνασίου
Φράγκου, Σ., Γρηγοριάδου, Μ., Παπανικολάου, Κ.
Περίληψη | PDF (373.8Kb) | 222 ανακτήσεις

Σχέδιο μαθήματος για διδασκαλία της δομής «Όσο» και της έννοιας του Ατέρμονος Βρόχου με χρήση του Scratch
Χασανίδης, Δ., Μπρατίτσης, Θ.
Περίληψη | PDF (327.5Kb) | 349 ανακτήσεις

Το ανοικτό / ελεύθερο λογισμικό και η χρήση του στα σχολεία και στο σχολικό δίκτυο
Παρασκευάς, Μ.
Περίληψη | PDF (120.7Kb) | 245 ανακτήσεις

Υποστήριξη Εκπαιδευτικών Πληροφορικής στη δημιουργία Σχεδίων Μαθημάτων που ενθαρρύνουν την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης στο περιβάλλον LAMS
Παπαδάκης, Σ., Κορδάκη, Μ.
Περίληψη | PDF (487.8Kb) | 276 ανακτήσεις

Χρήση της Συνεργατικής Μεθόδου Jigsaw για τη Mάθηση Βασικών Εννοιών Γλωσσών Προγραμματισμού
Κορδάκη, Μ., Σιέμπος, Χ.
Περίληψη | PDF (438.9Kb) | 381 ανακτήσεις

Χρησιμοποιώντας τελεστές, εκφράσεις και μεταβλητές λογικού τύπου κατά την ανάπτυξη της αλγοριθμικής σκέψης των μαθητών: δυσκολίες, παρανοήσεις, προτάσεις
Αδαμόπουλος, Ν.
Περίληψη | PDF (476.5Kb) | 366 ανακτήσεις

Επιστροφή στη λίστα συνεδρίων

PASSWORD RESET

ΕΙΣΟΔΟΣ ΜΕΛΟΥΣ